Abstract:
Формування асоціативно-образного мислення студентів вищих
навчальних закладів відбувається в процесі виконавської діяльності, яка
передбачає відтворення художнього змісту твору та публічні виступи.
Фортепіанне виконання дозволяє вирізнити специфічні особливості
формування асоціативно-образного мислення як єдність чуттєвих та
раціональних елементів. Особливостями формування асоціативно-образного
мислення у майбутніх вчителів є: синтез емоційно-образної та конструктивнологічної функції музичного мистецтва, створення сприятливої атмосфери на
заняттях фортепіано, особистісно-розвиваючий характер навчання,
спрямованість на творчий розвиток та самовдосконалення.Requirements for education quality of art specialists are growing in response
to the demands of modern labour market, needs for social adaptation and training of
music teachers.
The aim is to analyse the methodological techniques of associative and visual
thinking, and the mechanism of a musician's mental activity in the process of piano
playing. Synthesis of emotional-visual and constructive-logical function of music art,
creation of favourable atmosphere in class, the nature of training that promotes
personal development, commitment to creative development and self-perfecting are
the peculiarities of forming associative-visual thinking of future teachers.