Abstract:
Автор пропонує умови ефективного впровадження інноваційних методів навчання у профільній школі, які полягають в ефективному використанні інноваційних технологій на уроках англійської мови, що мотивує учнів до їх використання в самостійній та індивідуальній роботі; у виконанні у класі різних видів вправ (трансформаційних, підстановчих, імітативних тощо), розроблених за допомогою цифрових інструментів, наприклад, QR-квести, скрайбінг тощо; виконанні домашніх завдань, які потребують використання інформаційних та комунікаційних технологій або посилання на Інтернет-ресурси; забезпеченні каналу зворотного зв’язку у вигляді чату, форуму або контактної групи для взаємодії учителя та учнів; реалізації принципу зв’язку теорії з практикою, навчання з життям, що вимагає від учнів вмілого застосування інформаційних технологій для вирішення практичних завдань та формування компетентностей. Дотримання вищеперерахованих педагогічних умов у навчальному процесі учнів профільної школи забезпечує вимоги комунікативної методики та сприяє успішному втіленню інноваційних технологій у традиційні за допомогою елективної та селективної моделей. The author proposes the conditions for effective implementation of innovative teaching methods in specialized schools, which are the effective use of innovative technologies at English lessons, which motivates students to use them in independent and individual work; in the classroom performing various types of exercises (transformational, substitution, simulation, etc.), developed using digital tools, such as QR-quests, scribing, etc.; doing homework that requires the use of information and communication technologies or links to Internet resources; providing a feedback channel in the form of a chat, forum or contact group for teacher-student interaction; implementation of the principle of connection of theory with practice, learning with life, which requires students to skillfully use information technology to solve practical problems and develop competencies. Adherence to the above pedagogical conditions in the educational process of students of the profile school provides the requirements of communicative methods and contributes to the successful implementation of innovative technologies in traditional through elective and selective models.