Abstract:
У статті висвітлюється проблема щодо створення педагогічних умов успішного впровадження проектних технологій на прикладі викладання курсу «Методи технічної творчості» у вищих навчальних закладах. Основною умовою успішного засвоєння змісту вищої освіти є поєднання високого педагогічного професіоналізму науково-педагогічних працівників і внутрішньої мотивації майбутніх фахівців. У зв'язку з цим акцентуємо увагу на вдосконаленні підготовки педагогічних працівників і використанні інноваційних педагогічних технологій. Серед педагогічних умов успішного впровадження проектних технологій на прикладі викладання курсу «Методи технічної творчості» слід відмітити: сформованість у педагогічних працівників та студентів проектної культури, мотивацію студентів до оволодіння проектною культурою, успішну взаємодію всіх учасників педагогічної взаємодії над створеним проектом. У статті приділено увагу сучасним підходам і принципам проектного навчання, готовності студентів до використання проектних технологій, знанням та вмінням створювати і розробляти проект з елементами винахідництва та раціоналізації на заняттях технічної творчості. The article highlights the issue on creation of pedagogical conditions for successful implementation of project technologies on the example of teaching the course «Methods of technical creativity» in higher education.The main condition for the successful assimilation of advanced content at higher education modernization is the combination of high pedagogical professionalism of teaching staff and internal motivation future professionals. In this regard it should be noted improving training teaching staff; use of innovative educational technologies. Among the pedagogical conditions for successful implementation of project technologies on the example of teaching the course «Methods of technical creativity» should be noted: formation of teachers and students of design culture, motivation of students to master the design culture, successful interaction of all participants to work on a project. The paper paid attention to readiness of students to the use of design technology, modern approaches and principles of project-based learning, the acquisition of knowledge and skills to create and develop a project with elements of invention and rationalization of technical creativity classes.