Abstract:
У статті розкрито проблему функціонування наукових товариств молоді, зокрема, з’ясовано такі поняття, як «науково-дослідна (дослідницька, наукова) діяльність учнів», «наукове товариство учнів (студентів, аспірантів)»; визначено основні форми науково-дослідницької діяльності учнів (студентів); окреслено головні засади функціонування наукових товариств молоді та їхнє значення для формування дослідницьких якостей підростаючого покоління. В статье раскрыто проблему функционирования научных обществ молодежи, в частности, обозначены такие понятия, как «научно-исследовательская (исследовательская, научная) деятельность школьников», «научное общество школьников (студентов, аспирантов)»; определены основные формы научно-исследовательской деятельности школьников (студентов); очерчены главные основы функционирования научных обществ молодежи и их значение для формирования исследовательских качеств подрастающего поколения. The article deals with the problem of the functioning of scientific societies of youth, in particular, such concepts as «scientific research (research, scientific) activityи of students», «scientific society of pupils (students, postgraduates)»are revealed; the basic forms of research activity of pupils (students) are determined; the main principles of the functioning of scientific societies of youth and their importance for the formation of research qualities of the younger generation are outlined.